2016. október 8., szombat

[59. - Hogyan fogok Niall szemébe nézni?]

Hiiii,
okay a rész első felét leszámítva szerintem unalmas lett és valószínűleg már ti is annak fogjátok találni lol. Um nagyon szépen köszönöm a visszajelzéseiteket, nagyon örülök nekik!:) Nézzetek be a másik blogomba, amit Beccsuval együtt vezetünk. Tegnap került fel új rész! ;) Jó olvasást!X♥


Chanel Adele Sangster

2016. március 10.

Hatalmas vihar volt. Vízben úsztak az utcák, és az eső még mindig nem akart leállni. Az ég dörgött, villámlott, én pedig idegesen ültem a barlangban egy széken, míg vártunk Taylorre aki szerencsétlenkedett még valahol, mert állítólag ő sem tud moccanni az autójával az eső miatt. Már mindannyian készenlétben álltunk, hogy amint megérkezik, indulhassunk Niall házához. A számban keserű íz volt, a gyomrom liftezett, a lábaim remegtek, a kezeim pedig izzadtak. A torkomba hatalmas gombóc nőtt, ráadásul állandóan kiszáradt a szám, ami miatt több liter vizet borítottam magamba. A víz miatt pedig állandóan pisilnem kell járni. A telefonomat Damon már rég elvette, így lecsekkolni se tudtam, hogy jött –e üzenetem Liamtől. Ő elvileg vígan ül egy focimeccsen a srácokkal – természetesen Niall nélkül –, a zenekaruk többi tagjával és Andyvel, míg én készültem kirabolni a legjobb barátja lakását. Óriási.
Nem mondom, ez a pasis este kifejezetten jól jött, hiszen így nem kellett akkorát hazudnom neki, hogy hova megyek este. Remélem a sörrel sem hagy alább, és valami bárba is betévednek, és lerészegedik kicsit, hogy éjszaka mikor mindketten hazaérkezünk, könnyebben tudjam ágyba rakni, valamint, hogy ne is emlékezzen a történtekre.
- Itt vagyok! – rántott ki a gondolataim közül Taylor, majd sóhajtottam egyet és megforgattam a szemeimet, amikor megláttam az idióta képét.
- Indulunk – szólt hangosan Damon, én pedig feltápászkodtam, és Shane mögött elindultam kifelé. Beültünk a furgonba, majd el is indultunk, az általam megadott címre. Mindenki úgy figyelt engem, mintha valami veszélyeztetett faj lennék, ami még jobban idegesített.

Oké, talán elvesztettem a bizalmukat, legalábbis Damonét, de ez nem jelentette azt, hogy úgy kell viselkedni velem, mintha veszélyt jelentenék számukra. Oké ez egy rossz példa volt, mert azzal, hogy Liammel járok, nyilvánvalóan veszélyt jelentek a bandára. Hiszen pontosan ez a gond. De nem fogom őket beárulni és vagyok annyira okos, hogy ne leplezzem le magam vagy a bandát a mindennapi életemben. Mindig is kiálltam magam mellett, mert sosem volt senki, aki így tegyen. Végül mikor találkoztam a srácokkal, ez megváltozott és jobban éreztem magam. Voltak, akiket érdekelt, hogy miként éreztem magam. Azonban amint a furgonba ültünk, újra az az érzés fogott el, hogy nekik édes mindegy, mi van velem, vagy mi lesz velem. Simán kinyírhattam volna magamat, valószínűleg nem hagyott volna akkora nyomot bennük, mint Liam előtt.

Mikor megérkeztünk Niall háza mögé, szédülés fogott el, gyakorlatilag forgott velem a világ. Erősen megmarkoltam az előttem lévő ülés fejtámláját, majd összeszedtem magam és kiszálltam a srácok után a zuhogó esőbe. A hideg esőcseppek igazi frissítő volt számomra, nem csak, hogy jobban lettem tőle, de kicsit úgy éreztem tőle, hogy újra tudok lélegezni. Persze a maszk alatt ez nem valósult meg teljesen, de már jobban kaptam levegőt, mint a kocsiban.
- Shane és Nate, menjetek és iktassátok ki a kamerákat a ház körül. Dylan, Will és Taylor, ti szóródjatok szét és őrködjetek. Jelentsetek, ha bármi mozgást észleltek.
A srácok bólintottak, majd mindenki elindult a maga feladatát végezni, míg én kettesben maradtam Damonnel a zuhogó esőben.
- És én? Nekem mit kell tennem? – kérdeztem Damont, aki rám pillantott.
- Várunk a jelre, utána pedig bemegyünk – felelte érzelemmentesen, én pedig felsóhajtottam és elfordultam tőle. A köves utat pásztáztam, amint az esőcseppek buborékká alakulnak, amint földet érnek, mikor Damon hangszórójából meghallottam Shane hangját.
- Elöl, van egy biztonsági őr.
- Egyedül van? – kérdezte Damon.
- Igen – válaszolta Shane.
- Üsd le, utána pedig húzzátok a két ház közötti fűre.
- Értettem – mondta, majd újra csend lett.
Kis idő múlva Shane újra megszólalt.
- Tiszta a terep. Mi behatolunk, elöl.
- Mi pedig hátul. Taylor és Will, gyertek vissza hátra. Dylan, maradj a helyeden és figyeld, hogy jön –e valaki errefelé.
Megvártuk Taylort és Willt, majd Damon a kezembe nyomta a szerszámot, mellyel fel kellett törnöm hátul a kapun a zárat. Mély levegőt vettem és a kezembe fogtam a tárgyat, végül feltörtem. És átkoztam magam érte. Hogyan fogok Niall szemeibe nézni?

A hátsó kerten keresztül felmentünk a teraszhoz, miközben Shane és Taylor kicipelték a hatalmas grillt a kocsihoz. Újból fel kellett törnöm a zárat, majd beszabadultunk mind a házba. Az alsó ajkamba harapva álltam ott, és néztem amint a srácok pakolni kezdik Niall értékes cuccait, végül nem bírtam tovább. Fogalmam sincs mi ütött belém, hogy mire gondoltam, mikor megtettem, de az előszobához futottam, feltéptem az ottani ajtót, majd a kis szobába lépve benyomtam a riasztó gombját, mire az hangosan vinnyogni kezdett. Gyorsan kijöttem és úgy tettem, mintha éppen egy bekeretezett cd –t rángatnék le a falról, majd megálltam és tetetett értetlenséget játszva néztem Damonra, aki megragadta a kezem és kihúzott a terasz ajtón keresztül. A kocsihoz futottunk, majd és még az ajtót sem húztuk be, Damon már a gázpedálra taposott. Eszméletlen gyorsan hajtottunk el a környékről, végül egy órát kocsikáztunk még a zuhogó esőben, miközben a fiúk találgattak, hogy mi a szar indíthatta be a riasztót. Azt mondták az ő hibájuk volt, mert nem csekkoltak le a házban is mindent teljesen, mielőtt neki láttak volna a dolgokat elhozni. Damon csendben volt, nekem pedig a torkomban dobogott a szívem, és próbáltam nem feltűnően viselkedni. Csak is azon járt az eszem, hogy mi lesz Niallel. Vagy, hogy hagytunk –e magunk után nyomot, ami elvezethet hozzám. Persze féltem attól is, hogy mi van, ha Damon látott és tudja, hogy én indítottam be a riasztó rendszert, ami már a környék összes rendőrét oda riaszthatta. Egyszerűen képtelen voltam Niallt kirabolni, ami azt jelentette, hogy egy csődtömeg lettem. Puhány és szerelmes, és egyáltalán nem én. Liam mellett teljesen más lettem, ő meg tanított szeretni, de ugyanúgy félni is. És bár szerettem őt ezért, ugyanakkor utáltam is.

Fogalmam sincs, hogy mi lesz így velem. Már nem vagyok önmagam, az a Chanel, aki pár éve csatlakozott egy bűnbandába és örömöt lelt abban, ha tönkretehette mások életét. Ez volt a munkám, és bár úgy tűnik, hogy most kezd valami új alakulgatni, attól még ez nem ilyen egyszerű. Itt nincs semmiféle szerződés, ezért aztán nem nyújthatom be Damonnek a felmondásomat. Ha úgy döntenék, hogy kilépek a bandából, az életemmel szolgálnék érte. És félek, hogy Damon nem csak rajtam bosszulna meg, hanem halálom után Liamon is. Azt pedig nem hagyhatom.

Mikor megérkeztünk a barlangba, a srácok becipelték a grill sütőt, majd leültünk mind az asztalhoz.
- Szóval csak egy kibaszott grill sütő? Ennyi? – kérdezte ingerülten Taylor.
- Héj, azon a grill sütőn isteni marhahús fog sülni, ami után megnyalod majd mind a tíz ujjadat! – védte be Shane az új grillsütőjüket.
- Kurvára idegesít, hogy hogy lehettünk ekkora amatőrök! – temette az arcát Taylor a kezei közé.

A levegő feszült volt, a ma esti rablás borzalmas kimenetele miatt. Shane hiába próbálta meg oldani a helyzetet, mindannyian tudtuk, hogy menthetetlen volt az egész. Taylor egy idő után mérgesen felkelt a székéből és kisétált a helységből, később pedig mindenki egyesével elpárolgott az asztaltól és már csak akkor eszméltem fel erre mikor egyedül ültem és bámultam ki a fejemből. Egy sóhaj után felkeltem, letakartam a grill sütőt egy kék vászonnal amit Damon a földre dobott mielőtt kiment volna aztán én is leléptem. Az autómba ülve aztán kicsit megnyugodtam, majd lassan haza indultam Liamhez. Az idő még csak tízet ütött, nem siettem sehová, hiszen nem vártam haza Liamet éjfél előtt.
Otthon aztán lefürödtem, majd felvettem egy fekete csipkés, kissé átlátszó anyagú fehérneműt, rá pedig egy szürke, kötött kardigánt. A hajamat egy nagy kontyba fogtam, majd lementem és bedobtam a sütőbe egy mirelit pizzát. Nem kellett volna, ráadásul már késő is van, de éheztem, és megkívántam a pizzát. Telefonozással elütöttem az időt a konyhában, míg megsült, majd a pizzámmal a nappaliba vonultam totális sötétségben és bekapcsoltam a nagyképernyős tévét.

*
Egy óra után pár perccel zörgést hallottam odakintről, így hát leállítottam a sorozatomat, felálltam és összefogva magamon a kardigánt, kinéztem az ablakon. Amint megpillantottam Liamet, a bejárati ajtóhoz siettem, belebújtam a papucsába, majd kicsoszogtam a hidegbe, hogy segítsek őt betámogatni, mivel szemmel láthatólag, nem volt józan.
- Liam, szia – mondtam, amint odaértem hozzá és átkaroltam.
- Chanel, baby! – kiáltott fel, majd a kezét a derekamra fonta, és rám dőlt.
- Gyere, menjünk be.
- Olyan jó illatod van szerelmem – morogta, miközben ajkait a csupasz mellkasomra nyomta. – Vártál már rám, hm? Meztelen vagy?
- Igen, vártam rád, és nem, nem vagyok meztelen. Gyere be – kezdtem befelé húzni, és amint beértünk, becsuktam az ajtót. Kulcsra zártam, aztán pedig tovább húztam Liamet a nappaliba. – Felöntöttél a garatra, mi? – kérdeztem, miközben leültettem és lelöktem róla a kabátját.
- Csak egy kicsikét a srácokkal – mosolyodott el, én pedig nevetve megforgattam a szemeimet. – Hiányoztál baby, szükségem van rád – húzott a lábai közé, a kezeit erősen a hátamra rakta, majd orrával arrébb tolta a kardigánt és ajkait a csupasz hasamra nyomta. – Olyan szexi vagy. Lovagolj meg Chanel – lehelte, én pedig máris bizseregni kezdtem, ott lent.
- Előbb vegyél be egy gyógyszert, hogy holnap ne fájjon a fejed – húzódtam el tőle. – És nem ártana lefürdened sem. Engedek vizet a kádba.
- Ne! – húzott vissza magához. – Nem akarok fürdeni, téged akarlak.
- De Liam, bűzlesz az alkoholtól és cigaretta füsttől. Velem így be nem fekszel az ágyba.
- Jól van, jól van! – kiáltott fel kezeit feltartva. – Értettem. Megyek fürdeni.
- Hozok gyógyszert – mondtam, majd a konyhába indultam. Mire visszatértem a nappaliba a pohárral és a gyógyszerekkel, Liam nem volt már ott, viszont a lenti fürdőszobában égett a villany, így hát arra indultam meg. Nem igazán szoktuk itt lent használni a fürdőszobát, ezért kicsit szokatlan volt, amint bementem. Jobb oldalt volt a hatalmas sarokkád, melynek az oldalán ült Liam és a csobogó vizet bámulta. Csak akkor nézett rám, mikor mellé értem és kezemet az arcára csúsztattam. Elmosolyodott, majd szó nélkül megcsókolt, én pedig hagytam, hogy az ölébe húzzon. Miután elhúzódtam tőle a szájába raktam a két szem Advilt, utána pedig a kezébe adtam a poharat, melyben víz volt. Amint lenyelte a gyógyszert, a poharat oldalra rakta a pult szélére, majd újra magához húzott és csókba vont. Hevesen csókolt, dudora a combomnak nyomódott amint az ölében ültem. Elvált tőlem, majd az állam vonalát kezdte csókolgatni, végül rátért a nyakamra, ahol szívogatni is kezdte a bőrt. A hajába túrtam, közben pedig közelebb nyomtam a száját a nyakamhoz. Végig szívogatta mindkét oldalt, mely a végén már fájt, így hangot is adtam neki. Elvigyorodott, aztán azt suttogta, hogy alig várja, hogy holnap láthassa ezeket a szívás nyomokat. Egy utolsót nyalintott az egyik lila foltra, aztán visszatért a számhoz és megcsókolt. Nyelvét szinte rögtön átnyomta a számba, ajkaink néha cuppantak és heves levegővételünk mellett mást nem lehetett hallani a fürdőszobában.
- Fürödnöd kell – húzódtam el tőle lihegve, majd előre hajoltam és elzártam a vizet.
- Nagyon akarlak Chanel, nem bírok lefürödni ekkora erekcióval – morogta, miközben a melleimre bámult. Mellbimbóim megkeményedtek hála a csókcsatának, így Liam egyszer csak megfogta azokat. Meglepetten felnyögtem hirtelen érintésétől és a hajába túrtam hátul, mellyel még inkább bíztatásra ösztökéltem, noha nem akartam. Legalábbis nem most.

De végül megadtam magam. Nem fog leszállni rólam úgy sem, szóval mindketten megyünk a kádba, és közben eleget teszek a vágyainak. Lehajolt, majd a melltartó csipkés anyagán keresztül a szájába vette a bal mellbimbóm. Melleimet még jobban felé nyomtam, a fejemet pedig hátra hajtottam, miközben a szám tátva volt és a szemeim lecsukódtak a csodálatos érzéstől. Liam szopta, nyalta, harapta a bimbómat, majd áttért a másikra és ugyanígy tett azzal is. Mikor végzett, kezét a hátamra csúsztatta, majd kikapcsolta a melltartót. Lelökte rólam a kardigánt és a melltartó is lehullt a csempére a lábunk elé. Egy bugyiban ültem az ölében, míg ő még mindig teljesen fel volt öltözve.

Felálltam, majd elkezdtem kigombolni az ingét, miközben ő a melleim alatt csókolt és szívott, kezeivel pedig körkörösen simogatta a fenekemet. Levettem róla az inget, majd az övéhez nyúltam és próbáltam kioldani, miközben ügyeltem rá, hogy többször végigsimítsak az erekcióján. Ám úgy nem tudtam kikapcsolni, hogy ült, így felállt én pedig letérdeltem elé és sebesen kikapcsoltam a nadrágját. Végig engem nézett közben, én pedig hevesen lerántottam a lábáról a nadrágot a bokszer alsójával együtt. Hatalmas hímtagja már a hasa alját csapkodta, mely még jobban izgalomba hozott a lábaim között. Elnyílt ajkakkal hangosan szívta be a levegőt, miközben félig lecsukódott szemhéjai mögül még mindig lebámult rám. Felálltam, majd elzártam a vizet, Liam pedig kilépett a nadrágjából. Beleállt a fürdőkádba, majd leült és rögtön hátradőlt, fejét pedig a fejtartóra rakta. Kinyújtotta felém a kezeit, én pedig gyorsan letoltam a bugyimat és beszálltam mellé. Amint ráfeküdtem, ajkaimat az övéire nyomtam, így forró csókban forrtunk össze. Liam vizes kezeit a hátamra vezette, aztán elkezdte bevizezni. Az én kezeim a kidolgozott felsőtestén jártattam, olykor a mellkasán lévő szőrrel kezdtem játszani, máskor viszont egészen lemerészkedtek ujjaim nemi szőrzetéhez. De egyszer sem értem hozzá, az ujjaimmal legalábbis, hiszen rajta feküdtem, és erekciója még mindig őrjítően nyomódott a hasamnak.
- Chanel – morgott az ajakaim közé, én pedig kicsit elhúzódtam tőle.
- Mi az? – kérdeztem, miközben kicsit oldalra billentettem a fejemet.
- Ne kínozz már.
- Nem kínozlak – vigyorodtam el.
- Oh, ezt még vissza kapod – nyitotta ki a szemeit. Egy pillanatig csendben néztem a gyönyörű barna szempárba, majd lecsaptam az ajkaira. Heves csókcsatánk közben majdnem ráültem óvszer nélkül, de ilyenkor is kettőnk közül, neki hamarabb kapcsolt az agya.  – Baby, várj, óvszer – lihegte, én pedig visszaültem a hasára.
- A francba, az csak fent van – nyögtem fel. – Oké, mindjárt jövök – nyomtam csókot ajkaira, aztán feltápászkodtam az öléből és kiszálltam a puha szőnyegre. Lekaptam egy törülközőt a polcról, és azt magam köré tekerve indultam fel a hálóba. A kezembe akadt három csomagolás, így hát azokkal szaladtam vissza Liamhez, aki ugyanúgy feküdt a kádban, és engem várt, miközben a kezeivel magát kényeztette. – Ez nem ér – nyöszörögtem, amint megláttam úgy. Átkozottul szexi volt, kedvem lett volna lefotózni őt. Nedves haja összevissza állt, szájával vigyorgott, a tekintetemet pedig piszkosul vonzotta az, amit az egyik kezével művelt az erekcióján.
- Nem jössz baby? Vagy azt akarod, hogy én elégítsem ki magam? – kérdezte szexi, rekedt hangon. Ledobtam a törülközőt, aztán újra beszálltam mellé. Éreztem, hogy a víz nem volt már annyira meleg, mint mikor engedtük, vagyis hűlt. Liam a szabad kezét rögtön a derekamra csúsztatta, majd lehúzott magához egy csókra. Közben az én kezem is az erekciójára vándorolt, majd az övével együtt mozgattam rajta, miközben vadul téptem az ajkait. Végül aztán elengedtem, mert nem bírtam tovább, kibontottam az egyik óvszert és lassan méretes szerszámára görgettem. Felnyögött, mindkét kezével megragadta a derekam, aztán magára emelt, én pedig kínzóan lassan ereszkedtem rá. Szemeit mindvégig nyitva tartotta, éreztem perzselő tekintetét az arcomon. Vele ellentétben, én a szemeimet szorosan összeszorítottam, miközben erősen az alsó ajkamba haraptam.
- Kibaszott gyönyörű vagy – mondta hangosan, én pedig leereszkedtem rá teljesen, így egész hossza bennem volt. Hangosan kifújtam a levegőt, aztán Liamre néztem, akinek az arcára egy mosoly került. Én is elmosolyodtam, majd lehajoltam hozzá, és megcsókoltam. Kezeimmel mellette a kádban támaszkodtam meg, az övéi pedig végig csúsztak a hátamon át a fenekemre. Belemarkolt mindkét kezével, majd lassan mozgatni kezdett. Mindkettőnkből nyögés tört fel, fejemet nem bírtam tartani, államat a mellkasára támasztottam és teljes súlyomat ráhelyeztem. Szinte szétfolytam rajta, pedig még el sem élveztem.

Liam megunta, hogy csak fekszem rajta, így gyorsabban kezdte mozgatni a csípőmet és a fenekemet egyaránt. Mindkettőnkből hangos nyögések törtek fel, Liam emelgetni kezdte a fejét, mire én is felemeltem az enyémet és kissé értetlenül néztem rá.
- Látni akarom baby. Látni akarom a segged édes - simított végig rajta, aztán belé markolt, én meg felnyögtem. Megemelkedtem róla, majd leszálltam. – Mit csinálsz?
- Megfordulok – mormogtam, majd le is szálltam róla és úgy ültem le a lábára, hogy neki háttal legyek. Megfogtam a hímtagját, aztán felemelkedtem és újra ráültem. Combjain megtámasztottam a kezeimet, aztán gyorsan kezdtem mozogni, fel és le, közben pedig az alsó ajkamat haraptam így elnyomva a nyögéseimet.
Liam mindkét kezét továbbra is a fenekemen tartotta, és pluszban mozgatta azokat, így állandóan izmos hasához csapódtak, ami még szexibb volt, mint eltudtam képzelni. Vagy legalábbis Liam erre engedett következtetni, hiszen folyamatos nyögései ezt árulták el. Aztán végre hirtelen megrázkódott a testem a gyönyörtől és a hideg is kirázott, miközben egy hosszú nyöszörgés csúszott ki az ajkaim közül. Innentől kezdve Liam azt a pontot kezdte ostromolni, én pedig alig bírtam magamat tartani. A víz kilöttyent a kádból, annyira mozogtunk, a fejem hátrahanyatlott újra meg újra, miközben Liam nevét kiáltoztam. Végül mikor szexi hangon morogni kezdett, betette nálam a kiskaput és eléggé hangosan élveztem el, de nem érdekelt. Hátra rogytam Liamre, a szemeimet nem voltam képes még felnyitni, kezeim mellettünk a vízben pihentek, míg a fejem Liam mellkasán volt. A szívem hevesen dübörgött a mellkasomban, a lábaim remegtek és a kellemes orgazmus utáni érzés teljes egészében átjárta a testemet. Liam egyik mutatóujja a vállamon körözött, és képes lettem volna elaludni, csak hogy akkor Liam is bealudt volna és a fürdőkádban nem hiszem, hogy olyan nagyon kényelmes lenne éjszakázni.

Végül erőt vettem magamon, és felültem, majd Liam felé fordultam, akinek egy lusta mosoly terült el a száján.
- Tudtad baby, hogy szeretlek és elképesztően szexi vagy? – mormogta lassan, én pedig vigyorogva lehajoltam hozzá és csókot nyomtam ajkaira.
- Igen, tudtam – válaszoltam. – Gyere, szálljunk ki – álltam fel, majd miután a szőnyegen álltam, lehajoltam a törülközőmért, de ekkor Liam elkapta a fenekem, közelebb rántott a fürdőkádhoz, majd nyelvét még mindig lüktető nőiességemre nyomta. Felnyögtem, aztán az ajkamba haraptam és kétségbeesetten kerestem valami kapaszkodó után, de semmi olyan nem volt, amibe támaszkodhattam volna. – Liam – nyögtem a nevét, ő pedig felmorgott válaszul, miközben hevesen nyalt. – M- menjünk fel, kérlek – kiáltottam, mert csodákat művelt a nyelvével, ráadásul annyira izgató volt az egész.
- Rendben – morgott, majd elhúzta a fejét, és a seggemre csapott, ami hangosan csattant a fürdőszobában. Hagytam a törülközőt a francba, kirángattam Liamet a kádból, majd felhúztam a szobájába. Egyből az ágyra lökött neki háttal, így hát bepucsítottam neki. Újra a seggemre csapott, ami engem nyögésre késztetett. Fentebb másztunk, végül keresztben állapodtunk meg a hatalmas ágyon. Míg én négy kéz láb vártam, hogy végre csináljon valamit, addig ő figyelt, és a seggem simogatta, majd hirtelen csapott rá egyet. A fájdalom élvezetté alakult át és alig vártam, hogy a fejét újra a lábaim közé dugja.
- Liam kérlek – szakadt ki belőlem könyörgés formájában.
Végül aztán letérdelt az ágy elé, majd megragadta a derekam és közelebb vont magához. Két kezét a seggemre simította, mire én megráztam neki. Tudtam, hogy ez majd beválik, rögtön lecsapott a nyelvével és vadul nyalni kezdett. Felnyögtem és még jobban nyomtam a képébe a fenekemet, miközben a takarót markoltam és hol a tenyereimen, hol az alkaromon támaszkodtam. Liam a seggemre csapott, mire a nevét kiáltottam, mely vigyorgásra késztette őt. Mikor már majdnem elélveztem, abba hagyta, feltérdelt az ágyra és lelökött a matracra.
- Fordulj meg baby – suttogta izgatóan, mire én nyöszörögve megfordultam, hiszen abba hagyta, mikor valószínűleg életem egyik legjobb orgazmusát készültem átélni. Lehasalt, majd a combjaimat kezdte csókolgatni. A vérem forrt, Liam kezei a derekamon pihentek ezúttal és állandóan visszanyomták a matracba, ha felemeltem. Egyik kezemmel a hajába kaptam, a másikkal pedig erősen szorítottam a takarót. Liam arcán mocskos vigyor terült el, melyből kitalálhattam, hogy direkt hagyta abba és most direkt kínoz engem. Imád velem játszadozni, elmenni addig, amíg el nem fogy a türelmem, a határaimat feszegetni. Ráadásul mikor részeg, az egész sokkal durvább. Minden egyes lökésére emlékszem, mikor az utolsó alkalommal részegen szexeltünk Harry szülinapi bulija után, és ez csak azt érte el, hogy még nedvesebb legyek. A számat még egy nyögés hagyta el, mikor felnyomta a csípőmet az ágyról, de Liam csak elhúzta a fejét és helyette a köldököm alatt kezdett el puszilgatni. Idegesen felmordultam, közben pedig meghúztam a haját. Egyben reménykedtem, mégpedig abban, hogy mindjárt szétdurran a hernyócskája, így ő sem bírja sokáig a kínzást, és végre belém hatol.

Végül mikor már Liam is teljesen kivolt, megkönyörült rajtam, óvszert húzott és belém hatolt. Kezeit a combjaimon tartotta, majd két oldalra nyomta őket, hogy még mélyebben legyen bennem. Az, hogy a combjaimat feszítette fájt, de nem igazán tudtam a fájdalommal foglalkozni, mert Liam eközben kegyetlenül ostromolt. Fejével előrehajolt, majd ajkai közé vette az egyik mellbimbómat, és azt kezdte szívni, én pedig teljes önkívületi állapotba estem és csak nyögtem és nyögtem. Próbáltam az orgazmust tartani addig, amíg még lehet, de Liam erős lökései miatt nem bírtam sokáig. A nevét kiáltva élveztem el másodjára, miközben az angyal felettem, még mindig erősen munkálkodott, hogy ő is kényeztetésben részesüljön. Amint elélvezett, elengedtem a combjaimat, így lábaimat dereka köré fontam. Fejét a mellkasomra rakta, én pedig puszit nyomtam hajára.

1 megjegyzés:

  1. ooooo damnnnnn
    olyan volt, mintha két teljesen másik részt olvastam volna lmao. chanel először még propa visszahúzódott volt és dühös damon miatt aztán amint liam megjelent, totál átváltozott egy vadóccá lol. azért lávolom, hogy benyomta a riasztót bc ha kajak kiraboltál volna niallert, probs egy rossz pontot kapott volna tőlem smh. aztán lmfao az a grillsütő. mit meg nem adnék, hogy egyszer niallel tarthassak egy grill partit a hátsó kertjében, ahova meghívjuk a haverjait :3 és igen, ebbe beleszámítanak harryék is omfg. imagine milyen cool lenne omg. ah, remélem, nem valamikor a közeljövőben niall kajak tart majd egy kerti partit és akkor elmegy ot3 meg minden :3 but az esélye ennek eléggé alacsony lmfao max a sztoriban történne meg but o whale. álmodozni szabad lol. a vége a résznek elérte, hogy én is írni akarjak egy ilyet but eh, nincs hova. i mean sehova nem illene be jelenleg so :/ but anyways, kíváncsi vagyok, hogy lesz-e még említve niall meg hogy betörtek hozzá és hogy kiderül-e meg hogy hogyan fog fény derülni rá, ha így lesz. mellesleg azok után, hogy chanel benyomta a riasztót, simán eltudom képzelni, hogy bevallja a srácoknak, hogy ő volt a felbujtója meg minden. so, kajak megváltozott liam miatt therefore simán látom, hogy magától adja meg magát, hiába említette a mai részben, hogy nem leplezné le a bandát meg minden.
    na, befejezem a sok magyarázást lmao, asszem ez az egyik leghosszabb komim az elmúlt hetekben lol

    ♥xx

    VálaszTörlés