2016. január 23., szombat

[19. - Úgyis ő a barátnőd]

Hii babes,
meghoztam a következő részt. Nagyon örülök az újabb feliratkozóknak, az egyre több pipáknank, amit a részek alá kapok és a kommenteknek. Kezdem elhinni, hogy tetszenek nektek a részek, és tartsátok meg jó szokásaitokat.:D♥ A mai fejezet leginkább Nanel körül forog, és még egy pár ilyen lesz, úgy hogy tényleg remélem, hogy tetszenek.:D Jó olvasást!Xx.

Chanel Adele Sangster

Niallel két óra múlva abba hagytuk az edzést. Megtörültök magunkat nagyjából a törülközőkkel, megittunk két liter vizet, majd mikor csillapodni kezdett a szívverésünk felindultunk. El nem tudom mondani, mennyire jól esett ez az edzés. Niallel pedig különösen jól éreztem magamat, azt hiszem új barátra találtam benne.
A tervünket is alaposan átbeszéltük és egyre izgatottabb lettem, ahogy feljebb értünk a lifttel, ám egyben szomorúság is átjárt. Liam miatt. Tudom, hogy Niall sem teszi ezt szívesen a legjobb barátjával, de látom rajta az elszántságot, és a dühöt, melyet Sophia iránt érez és örülök neki, hogy nem csak én utálom azt a lányt, aki ezt tesz Liammel.

- Hű, hát ti meg? Lefutottátok a maratonit? – botlottunk bele Liambe aki olyan édes mosollyal nézett rám, hogy majdnem szétfolytam a folyosón.
- Edzeni voltunk – mosolygott Niall.
- Tényleg? Az edzőteremben?
- Aha, nem rossz hely.
- Hívhattatok volna engem is – biggyesztette le a száját. – Vagy Niall, tényleg el akarod tőlem csenni Chanelt – viccelődött, és felém közeledett, de feltartottam a kezeimet, ezzel megállítva őt, ami miatt egy kérdő tekintetet kaptam.
- Izzadt vagyok. Ne akarj most átölelni. Majd ha lefürödtem – vigyorogtam fel rá.
- Na, jó – sóhajtott, Niall pedig incselkedve rá nyújtotta a nyelvét. – Vagy ez csak egy kifogás, amire Niall beszélt rá?
- Igen, Liam, csakis. Na, most mentem zuhanyozni – kerültem ki őket mosolyogva, majd tovább mentem a folyosón, miközben éreztem a fiúk tekintetét magamon. Mélyen legbelül magamban azt kívántam, hogy Liam bárcsak jól megbámulna.

Miután megfürödtem feltekertem a hajamat törülközőbe, és a hotel által kikészített bolyhos köntöst vettem magamra, majd kijöttem a fürdőből és nyitva hagytam az ajtót, hogy a gőz kiszálljon.

Tiszta fehérneműt vettem magamra, majd abban járkálva fejemen egy turbánnal nézegettem a ruháimat, mit kellene magamra húznom. Úgy döntöttem nem veszek fel kiábrándító mackó nadrágot és egy két mérettel nagyobb felsőt, hiszen a cél Sophia telefonjának megszerzése mellet az, hogy Liamnek tetsződjek. Az melegítőben nem fog összejönni.

Végül miután előhúztam egy farmeremet, beláttam, hogy annak sincs semmi értelme, ha kiöltözök. Valószínűleg majd a srácok lakosztályában fogunk lógni, farmerban pedig az egész tök kényelmetlen lenne. Így fekete leggingset húztam a lábaimra egy bokazoknival, majd a fekete UGG csizmáimmal. Kiválasztottam hozzá egy fekete pulóvert, melyen fehér Hungover felirat állt, alatta pedig last night was my bitch mondat díszelgett. Gonosz vigyor kúszott az arcomra miközben magamra vettem, hiszen a tegnap este nem éppen egy hamar elfelejtett éjszaka lesz számomra, valamint még két ember számára.

Hajamat gombócba kötöttem vissza a fejemre miután megszárítottam, majd végig pödörtem párszor a szempilláimon és szájfényt kentem az ajkaimra. Lentebb húztam a pulóveremet az aljánál, majd megigazítottam a vállamnál is, amelyik oldalon teljesen látszódott a bőröm, majd elhagytam a fürdőt. Fogtam a telómat és kiindultam vele a lakosztályomból.

Kellemetlen érzés fogott el amikor Niall szobája elé értem. Nem egészen voltam tisztában azzal, hogy mi váltotta ki belőlem ezt a reakciót, egészen addig, míg az ajtó ki nem nyílt és én beljebb nem mentem. Olyan volt, mintha a világ megfordult volna velem. Sophia Liam ölében ült, az arca a srác nyakába volt temetve, míg a fiú karját simogatta vékony ujjaival. Úgy éreztem, mintha gyomorszájon rúgtak volna, a kellemetlen érzés, végül féltékenységként tört felszínre. Amit nem értettem. Persze, Liam hihetetlenül aranyos volt és jól esett, ahogy bánt velem. Mindig ott volt, ha kellett, ha nem. És bár sokszor láttam már a párost együtt, ez alkalommal valamiért erősebben megütött a dolog. Végül Niall mellett kötöttem ki, arcán egy megértő mosoly játszadozott, majd a szemei a felsőmre csúsztak és olyan gonosz vigyor terült el az arcán, akárcsak pár perccel ezelőtt nekem. Ez engem is megmosolyogtatott, így lehuppantam mellé, és meglöktem.
- Mizu? – kérdeztem tőle halkan.
- Jó a felsőd.
- Ó, elég lazulós darab már. Csak kikaptam valamit a bőröndből – vontam vállat tetetett közönységgel, de közben nehezen bírtam ki, hogy ne vigyorogjak úgy, ahogyan ő.

Felhúztam a lábaimat, majd az ujjlenyomatommal feloldottam a telefonomat és az email –omba léptem. Pár levelem érkezett, mind reklámok ebay –ről, de mivel egyik sem érdekelt, mindegyiket ki is töröltem. Ezután az üzeneteimbe léptem, mert valamikor kaptam kettőt, csak észre sem vettem mostanáig. Ahogy számítottam, Shane és Nathan küldtek üzenetet, hogy mi újság velem. Nem kérdezték meg, hogy hol vagyok, miért utaztam el, és ezt imádtam bennük. Mindenki saját magával törődött, és nem a másikkal. Így csak biztosítottam őket a felől, hogy jól vagyok és minden oké, majd megkérdeztem, hogy a többiekkel mi van, aztán pedig el is küldtem az üzeneteket, hiszen Niall mellettem ült és nem akartam, hogy a szeme akármelyik névbe ütközzön.
- Az létezik, hogy neked semmilyen közösségi fiókod nincsen? – fordult felém a szőke furán nézve rám, nekem pedig kicsit elkerekedtek a szemeim.
- Um, igen, létezik. Mert tényleg nincsen. Nincs szükségem rájuk – vontam vállat.
- Ez nagyon durva. Komolyan nincs twittered?
- Nincs.
- Instagram? Facebook?
- Semmi – ráztam meg a fejemet.
- Woah – pislogott meglepetten rám, én pedig felnevettem az arckifejezését látva. - Ez elég nem normális, normális lány – kacagott, mire már a többiek is felfigyeltek.
- Ne cukkolj már – böktem az oldalába többször is.
- Miért, mit mondott? – kérdezte mosolyogva Liam.
- Chanel egy normális lány – mondta Niall, én pedig megforgattam a szemeimet, de aztán a szőkét röhögő görcs kapta el, amin nekem is nevetnem kellett.
- Normális? – ráncolta össze a homlokát Sophia. Te biztosan, nem ismered ezt a szót, ne is erőlködj.
- Inkább Niall nem normális – mondtam, mire Liam felkiáltott, hogy mennyire igazam van, ami miatt az ölében ülő lány megugrott.
- Igen, szerintem sem normális Niall – gondolkozott el Harry, én pedig nevetve rá kaptam a szemeimet.
- Szerintem meg nem kéne azt mondani Niallre, hogy nem normális – szólal fel Louis és egy két pillanat erejéig rám néz, majd lenézően felnevet és figyelmét újra a tévének szenteli. És jól láttam, ahogy Sophia megismételte Louis lekicsinylő gesztusát.
Oké, ezek szerint mégsem annyira bánta azt a „rossz első benyomást”. Nem mintha én igen, vagy valami, de jobb tudni, hogy a pokolba kíván amúgy.

Niallre pillantottam, aki már szólásra is nyitotta a száját.
- Kösz Louis, de Chanel sem úgy értette, csak viccelődünk – mosolygott rám Niall, én pedig bólintottam.
- Oké – válaszolta flegmán Louis, Niall meg megforgatta a szemeit és rám vigyorgott. Félve Liamre pillantottam, aki ránk sem hederített, hanem valamin kuncogott a még mindig ölében ülő barátnőjével. Ouch.

Végül megengedtem Niallnek, hogy létrehozzunk egy twitter fiókot nekem, így ő boldogan elszaladt a laptopjáért, majd azzal együtt ült vissza mellém, a gépet pedig az ölébe helyezte.
- Tessék, amíg bekapcsol, megnézheted az enyémet – nyomta a kezembe a telefonját.
- De hogy Niall, ez a te magán tulajdonod, miért nyúlkálnék bele?
- Nézd csak meg nyugodtan – mondta, végül mégis kivettem a kezemből és új jegyzetbe bepötyögte a következőt:

„Mintha nem erre készülnénk amúgy. És nézd meg nyugodtan a twitteremet, amúgy is ismerned kell, ha esetleg bele kell majd néznünk S. fiókjába is. ;)”

Visszaadta nekem a telefont, én pedig kitöröltem a jegyzetet és átléptem a twitterjébe. Tényleg nem akartam benne kutakodni, de Niallnek valahol igaza van, látnom kell egy működő profilt, még ha nem is olyan nehéz ezen kiigazodni. Ha tökéletes akciót akarunk, mindenre fel kell készülnünk, és különben is, én mindig mindent alaposan elvégzek, illetve mindennek utána nézek, akkor ezt most miért hagynám ki.

Megdöbbentett a rengeteg értesítés és üzenet, melyeket Niall folyamatosan kap.
- Hé, írj be egy jelszót – lökött meg a kezével, majd felém fordította a gépét. Számok, és betűket felváltva kis és nagybetűvel pötyögtem be kétszer egymás alá, majd visssza fordítottam Niall felé a gépet. – Ezt nehéz lesz feltörni – vigyorgott rám, én pedig a karjába öklöztem, aztán az orra elé nyomtam, hogy feloldja a telefonját. Hüvelykujját a középső gombra illesztette, amivel feloldódott a telefon, így újra láthattam Niall üzeneteit. – Durva mi? – bökött rá, amint újra nézegetni kezdtem.
- Igen, nagyon. Szoktál nekik válaszolgatni?
- Persze, mikor időm és kedvem van hozzá.
- Gyakran szoktál posztolni is.
- Tény és való, hogy sokat lógok közösségiken – vigyorgott. – Mikor persze tudok.
- Ne hazudj, te bármikor fent vagy twitteren, vagy instán, ha stúdiózunk, ha próbálunk, ha kajálunk, ha utazunk, mindig! – szólt közbe szemtelenül mosolyogva Harry.
- Azt kihagytad, mikor vécére megy – fűzte hozzá Louis is, én meg felnevettem.
- Oh, igen, azt kifelejtettem – vigyorgott Harry Niallre.
- Milyen képmutató vagy Louis! Az előbb még megvédtél.
- De én, basztathatlak – válaszolt lazán a tévén és telefonján tartva a figyelmét felváltva.
- Niallt mindenki basztathatja – nevetett Harry.
- De köcsögök vagytok!
- Ezt megkaptad Niall – vigyorogtam rá.
Niall rám nyújtotta a nyelvét, én pedig kuncogva figyeltem újra a telefonjára, aminek a kijelzőjén már megint száz új üzenet villogott.

- Éhes vagyok, Chanel mozdulj, megyünk enni – állt fel Niall, de én annyira kényelmesen ültem, illetve félig feküdtem, hogy eszem ágában sem volt megmozdulni, noha menni akartam Niallel.
- Csak, ha felhúzol – nyújtottam felé a kezem, mire ő megfogta és könnyedén felrántott.
- Jön még valaki? – kérdezte és körbe nézett, én pedig már elindultam kifelé. – Louis? Harry?
- Dehogy, nem szeretném megzavarni a randitokat - mondta Louis tele gúnnyal a hangjában.
- Te meg vagy húzatva Louis – röhögte ki Niall, majd utánam jött.
- Én jövök! – kiáltott fel Liam.
- Na, gyere akkor.
- Sophia?
- Uhm, én azt gondoltam, hogy majd kettesben vacsorázunk. Már bocs Niall, de…
- Ja, Liam, maradj inkább Sophiával, úgyis ő a barátnőd – szólalt fel Louis.
- Te figyelj Louis, vagy szexuálisan frusztrált, vagy csak szimplán hülye vagy – dugta vissza a fejét a dupla szárnyú elhúzható ajtón Niall még mindig mosolyogva.
- Én mindkettőre tippelnék - mondta Harry.
- Na, jó, menjünk – indult ki Niall, én pedig követtem.

Mikor leültünk Niallel a hotel éttermének egyik eldugottabb két személyes asztalához, rögtön Louissal kezdte, ahogy azt gondoltam.
- Fogalmam sincs miért ennyire köcsög veled.
- Nekem van egy tippem… - haraptam az alsó ajkamba, Niall pedig rögtön rám kapta a tekintetét.
- Mondott neked valamit?
- Nem, nem mondott semmit. Szerintem csak utál, amiért Liammel jóban vagyok, miközben Liamnek barátnője van.
- Vagy… - szűkítette össze a szemeit. – Féltékeny! Mert bejössz neki!
- Na, ezt a legkevésbé sem hiszem. Louis nagyon nem bír. És Liam miatt.
- Igen, persze, ez is lehet, de azért azt sem kizárt, amit én mondtam.
Erre már nem mondtam semmit, mert megérkezett a pincér az étlapokkal és felvette az - italrendelésünket, mely egy üveg vörös bor volt.
- Egyébként akkor különösen oda kell figyelnünk, nehogy Louis megsejtsen valamit.
- Igazad van – bólintottam, miközben fellapoztam a kínálatot. – És kösz a twittert. Tök jó lett. Bár biztos fura lesz, hogy az első ember, aki követ az te vagy – vigyorogtam.
- Tényleg! Téged még nem is ismer a nagyvilág – vigyorgott jó kedvűen.
- Niall, és jó lenne, ha ez még így is maradna egy ideig – mondtam neki komolyan.
- Persze, megértem. Tényleg nehéz ez nagyon és még nem régóta ismerjük egymást… szóval igazad van, megértelek.
- Huh, akkor jó – könnyebbültem meg tényleg.
- De azt hiszem abból nem lesz nagy baj, ha bekövetlek – mosolygott. – És nem kell profilképet sem feltöltened magadról. Meg kövess be sok mindenkit. Vagyis a barátaidat, családodat…
- Mhm, aha, oké – bólogattam és azt kezdtem a fejemben sorra venni, mégis kit tudnék az ismerőseim közül bekövetni twitteren.


Niallel nagyon jól éreztem magam a vacsi alatt, és sokat nevettünk. Visszafelé jövet Niall lemaradt, mert összefutott egy ismerősével, én pedig nem akartam zavarni, így elkértem a kártyáját és visszamentem a lakosztályukba, mert azt beszéltük meg, hogy megnézünk egy –két filmet.
Mikor beléptem az ajtón elég csend volt, így a halon át egyenesen Niall szobája felé akartam menni, ám mégsem voltam egyedül.
Sophia Liamen feküdve falta majdnem fel a srácot, én pedig rögtön lesütöttem a szemeimet és elmotyogtam egy bocsit, mire szétrebbentek.
- Umm – köszörülte meg a torkát Liam és feljebb nyomta magát, már amennyire tudta, hiszen a barátnője az ölében tanyázott.
- Bocsi, nem akartam zavarni.
- Hát persze, te sosem akarsz zavarni – forgatta meg a szemeit Sophia, én meg megfordultam és ott hagytam őket. A folyosóra kiérve nagy levegőt vettem, és a hajamba túrtam, majd megfordultam és elindultam volna a lakosztályom irányába, de Niall az utamat állta.
- Na, mi az? Mi történt?
- Nézzünk nálam filmet! – mondtam, majd kikerültem és gyorsan a luxus „szobámba” siettem.

4 megjegyzés:

  1. Uhh....bitch (Sophia)!!
    Nanel ❤❤❤❤
    Imádtam a részt!! De mi van akkor ha Sophie teloja is ujj lenyomatos?? 😱😱😱😱
    Imádtam a részt!! Csak szerintem volt féltékeny Liam?? Amikor Louis azt mondta Nanel párosunk randizik?? :D 😝😝
    Várom a következö részt!!
    By: Clem ❤❤

    VálaszTörlés
  2. Ah, imádom Nanelt.:3♥ Liamet meg egye meg a fene Sophiával együtt, akármennyire is imádtam őket együtt valóéletben lol. #NANELFOREVER. Also, imádtam Harry baby kis megszólalásait.:3♥ He's my lil frog.♥ Köcsög-Louis is a kedvencem hahaha. :3 Um, idk man. Várom már a kövit. :3

    ♥xx

    VálaszTörlés
  3. Annyira jól írsz :)
    Részben az új rész miatt várom a szombatokat :)
    Köszönöm :)
    Nagyon imádom, hogy amikor olvasom az új részt akkor nem tudok mással foglalkozni csak a bloggal :) :D
    Nagyon tetszik, hogy ezekben a részekben Niall többet szerepelt :) ♥

    VálaszTörlés
  4. Szia! :) nagyon nagyon jól írsz! ^^
    Meglepi a blogomon!
    http://harryhopefanfiction.blogspot.hu/2016/01/masodik-dijam.html

    VálaszTörlés