2016. április 30., szombat

[36. - Fogalmad sincs milyen régóta megakarlak csókolni]

Hiii babes,
április 30. -át mindig nagyon várom, mert a szülinapom van, de ma még csak jobb, mivel közzétehetek egy Lanel részt, és tényleg csakis Lanel részt.:3 (Boldog szülinapot nekem yey) Megérdemlik, hogy végre együtt legyenek, megérdemlitek, hogy Lanel részeket olvassatok és megérdemlem, hogy szerelmes, nyálas Lanel részeket írjak.:3 
Minden egyes kommentelőnek nagyon hálás vagyok, eszméletlen nagy örömmel olvasom soraitokat, melyek újra és újra a folytatásra ösztönöznek.:) Köszönöm, hogy szántok rám mindig egy kis időt!♥ A részben Beccsu barátnőm segített, így történt az, hogy az eredeti címe a résznek Sex with Liam Payne, de persze ezt mégsem adhattam neki.:D Na nem húzom tovább az időt, jó olvasást! X



Liam James Payne

Mosoly terült el az arcomon, majd felnéztem Chanelre, akinek szintén görbület volt az arcán. Imádtam ezt a jó kedvű, pajkos mosolyát, a csillogó, gyönyörű kék szemeivel megspékelve. Kezemet az arcára raktam, hüvelykujjammal végig simítottam ott, majd az alsó ajkán. Végül nem bírtam ki, felemeltem a fejemet és megcsókoltam őt lágyan. Bal keze a nyakamra csúszott, ujjai utat találtak a hajamba és azzal kezdett játszani.
Sokáig meg sem szólaltunk, csak csókolóztunk és feküdtünk ölelkezve és minden annyira tökéletes volt, hogy előbb nem akartam étel után kiáltó gyomromat észrevenni, de aztán már valószínűleg olyan hangosan korgott, hogy Chanel is meghallotta.
- Na, jó, dél óta nem ettünk semmit, nem hiszem el, hogy te nem vagy éhes! – emeltem fel a fejemet és megtámasztottam a kezemmel, így lenéztem rá.
- De, az vagyok, de nem szívesen kelek ki az ágyból – húzott magára és megcsókolt megint.
- Chanel – motyogtam az ajkai közé. – Eszeveszettül korog a gyomrom.
- Hallom – motyogta vissza. – De nem tudom, hogy van -e itthon kaja valami mirelites szaron kívül – sóhajtott fel.
- Menjünk le és nézzük meg – csókoltam meg utoljára, majd felültem és körülnéztem az alsóm után kutatva. Leraktam a lábaimat a földre, majd felálltam és felhúztam a bokszeremet. – Nem jössz? – néztem vissza rá, és elmosolyodtam, amint megláttam, milyen elégedett vigyorral nyúlt végig az ágyon.
- De, mindjárt – válaszolt még mindig vigyorogva, majd felült és felállt. Nagyot nyelve pillantottam meztelen testén végig, miközben ő az ágya végébe ment, felvette a törülközőt, melyet levetett előttem, majd kiterítette és a gardróbjába indult.
Selyem köntöst viselve tért vissza, és incselkedve, a formás seggét riszálva haladt el előttem. Mély levegőt vettem, majd a hajamba túrva követtem ő lefelé.
A konyhában beállt a hűtő elé, engem pedig a modern spájzba küldött, hogy találok –e valami érdekeset a polcokon.
- Van croissant és bagett is, amiket csak be kell dobni a sütőbe – mondta.
- A croissanthoz van Nutella – válaszoltam.
- Tojás is van, bár ezt reggeliztünk. Van még teavaj is – vette ki azt is a hűtőből, én pedig a pultra helyeztem a Nutellát.
- Csak ezt találtál? – nevetett, majd megállt előttem és csókot nyomott a számra.
- Meg teát.
- Hm, idehozod? Ihatunk azt is.
Visszafordultam a spájz felé, majd bementem és kihoztam a fekete tea és a citromos tea dobozát is.
- Melyik? – tartottam fel.
- Citrom. Nem lenne jó ötlet este fekete teát inni – vigyorgott. – Habár, úgy se fogunk még egy ideig aludni – fordult meg, én meg elvigyorodtam, vissza raktam a fekete teát, majd a fenekére csaptam, mire ugrott egyet. Nem volt rajta bugyi, így kicsit kikerekedett szemekkel húztam magamhoz hátulról, majd csókoltam a nyakába.
- Még bugyit is lusta vagy felvenni?
- Nem vagyok lusta felvenni, csak gondoltam, tetszeni fog, ha észreveszed, hogy nincs rajtam – mondta mosolyogva, mire a fülcimpájába haraptam, mint ahogy ő tette velem többször is. Akárhogy is, de engem az őrületbe kergetett vele.
- Hm, szeretem, mikor használod azt az okos kis fejecskédet – nyomtam puszit a feje búbjára, ő pedig azt hiszem megforgatta a szemeit.
Kezeimet a derekára raktam, ő pedig kitolta a fenekét. Felsóhajtottam és az ajakamba haraptam, míg ő csak kuncogott, majd kezét a nyakamra rakta, oldalra fordította a fejét és megcsókolt.
Egészen addig csókolóztunk, míg a sütő nem pittyegett, akkor viszont muszáj volt elválnunk egymástól, mert elkészültek a bagettek és croissantok.
Chanel óvatosan kivette a meleg tálcát, amin rajta voltak, majd vártunk egy kicsit és tányérra raktuk őket.
- Együnk itt – mondtam Chanelnek és leültem a bárszékre a tányérommal, majd el is vettem egy croissantot. Chanel is felült velem szemben és megrándult az arca, mire elvigyorodtam. – Csak nem hideg?
- Ó, fogd be! – mondta, én pedig felnevettem.
- Tudod, hogy szívesebben lennék én a szék helyén – vigyorogtam.
- Oh, igen? Perverz disznó! – nevetett fel és a szemei vidámságtól csillogtak.
Vigyorogva beleharaptam a croissantomba, ő pedig vajazni kezdte a bagettját. Egymást nézve ettünk, néha komoly képet vágva, néha pedig fuldokolva a nevetéstől. Közben a tea vize felfőtt, így Chanel kiöntötte két bögrébe és rakott bele egy –egy filtert. Vett elő mézet és citromlevet, és lerakta azokat is elém. Miután kiázott a filter megízesítettük, és lassan befejeztük a vacsorát.
Előttünk üresen hevertek a tányérok és a bögrék is, és csak néztünk egymásra. Nem tudom miért, de nem volt az egész helyzetben semmi kínos, sőt élveztem, hogy végig tartottuk a vacsora alatt a szemkontaktust.
De aztán megváltozott a légkör, és úgy vonzott magához Chanel, hogy elmondani nem tudom. Akartam őt megint, a szerszámom újra dudorodott két lábam között, és ha csak belegondoltam, hogy ő bugyi nélkül ült a széken, nehézkesen ment a levegő vétel.
- É –érzed ezt? – szólalt meg nehezen és felsóhajtott, én pedig bólintottam.
- Fogalmam sincs, mi ez, de menjünk fel, jó?
Bólintott válaszul, majd leszálltam a székről, ő pedig követte a példámat. Elindult felfelé előttem, én pedig formás fenekét figyeltem, ami kilátszódott a rövidke selyem köntöse alól. A szobájába érve felém fordult, kezeit mosolyogva a nyakam köré fonta, aztán megcsókolt lassan és finoman, miközben hátra felé hátráltunk az ágyához. Ajkaink egy cuppanással váltak el a másiktól, a szemeim szinte felcsillantak, amikor Chanel magától kezdte el szétbontani a selyem köntösét. Széthúztam az anyagot, és máris újra meztelen volt előttem. Ajkaimmal nedves csókokat hagytam az állkapcsán majd a nyakán. A füle alatti kis részen többször is megálltam és finoman megszívtam illatos bőrét, hiszen tudtam, majd feljegyeztem magamnak, hogy ez az őrületbe kergeti. Kéjes nyögései dallamként szolgáltak a fülemnek, a bőrömön felállt a szőr, amikor körmeit végig húzta fedetlen karjaimon. Végig döntöttem a lányt az ágyon mely miatt a matrac egyszer –kétszer feldobta őt. Elvigyorodtam aztán újból megcsókoltam őt. Testemmel a lábai közé feküdtem melyeket automatikusan nyitott szét hogy elférjek. Mellei tökéletesen belefértek a tenyereimbe, amikor megfogtam őket és rájuk markoltam. Ez persze újabb nyögést váltott ki Chanelből, később pedig csípőjét felemelve nyomta a testét az enyémhez mely miatt belőlem szakadt fel egy mély morgás.
Percekkel később helyet cseréltünk, Chanel felettem ült. Élveztem a látványt, ajkaimra egy piszkos vigyor kerekedett. Térdei a testem két oldalán voltak, középpontjával tökéletes helyen ült. Tenyereivel a hasamon támaszkodott melyet nem fedett semmi. Alulról néztem fel rá, amint a haja össze vissza állt és egyenetlenül lélegzett. Egyszerűen gyönyörű volt. Meglepett, amikor előre hajolt és durván megcsókolt, ajkaink folyamatosan cuppogtak, amikor elváltak. Csípőjét az enyém ellen mozgatta, és ha lehetett, még keményebb voltam odalent. Fogaimat az alsó ajkamba mélyesztettem amint csodálatos szájával végig csókolta a hasamat. Amint leért a köldökömhöz, hűvös ujjaival lejjebb nyomta a bokszerem anyagát és végig csókolta a V vonalam. A légzésem már közel sem volt normális, a mocskos gondolatok, melyeknek főszereplője Chanel volt, elködösítették az elmémet.
- Chanel - sóhajtottam fel, amikor lejjebb csúszott a lábaimon és nem sokkal később a bokszerem anyaga is követte a lányt.
- Mondd - a hangjából hallani lehetett, hogy jól szórakozott, látnom sem kellett az arcát ahhoz, hogy tudjam, mosolygott. – Mondd, Liam.
De képtelen voltam megszólalni. Kezei közé vette a férfiasságom és végigsimított rajta. A levegő a torkomon akadt, a szemeim lehunytam és átadtam magam neki. Hagytam, hogy ő irányítson. És amikor azt mondom, hogy hagytam, hogy ő irányítson, akkor az úgy is történt.
Percekkel később már meleg száját éreztem magam körül, kezei a golyóimmal játszottak. Az élvezet uralta a testem, idővel a csípőmet a szája ellen kezdtem el mozgatni. Kezeimmel a hajába túrtam aztán egy oldalra söpörtem a szőke hajzuhatagot, hogy tökéletes rálátásom lehessen, a lányra amint végzi a dolgát.
Te. Jó. Isten. Chanel gyönyörű volt. Minden hogyan.
Rózsaszín ajkai tökéletesen tekeredtek a hosszúságom köré s kezei is tökéletesen illettek rá. Csillagokat láttam, amikor Chanel megszívta a férfiasságom. Soha senki nem csinálta még ezt velem, így elképesztett, amikor ez megtörtént és rá pár percre, mintha Chanel tudta volna, hogy mikor mit kellett csinálnia, elélveztem. Bele a szájába. Kurva életbe.
- Hogy lehetsz ennyire szexi?! - kérdeztem suttogva, míg próbáltam összeszedni magam. Erre persze csak elkuncogta magát, és hogy kínozzon, mert tudom, hogy tudta, hogy mit csinált, megnyalta az ajkait. Ez arra késztetett, hogy felüljek és a térdén ülő lányt magamhoz rántva megcsókoljam. Nyelveink örökös harcot vívtak egymás ellen, míg Chanelt újra eldöntöttem az ágyon. – Had jutalmazzalak meg egy kicsit, baby – morogtam a fülébe amint ráharaptam a fülcimpájára. Pihegni kezdett, amikor a hüvelykujjammal masszírozni kezdtem a legérzékenyebb pontját. Ajkaimat az övére tapasztottam, aztán egy ördög vigyorral és elsötétült szemekkel elváltam tőle. Elhúztam a kezemet onnan majd a mutató és középső ujjaim a szája elé tettem. Totál beindultam, amikor elvigyorodott és készségesen bekapta majd szopni kezdte őket. Mikor már alig tudtam magamon uralkodni, kihúztam őket a szájából, és belé nyomtam az általa besíkosított ujjaim. Mikor már biztos voltam abban, hogy hozzászokott az ujjaimhoz, behajlítottam őket mire Chanel újra felnyögött. Hüvelykujjammal tovább masszíroztam csiklóját bár szívesebben csókoltam volna végig őt.
- Liam – lihegett, a hangja remegett és a testét libabőr fedte. Ez egy jel volt, mely mutatta, hogy már nem kell sok, és elélvez. De nem hagyhattam, hogy az ujjaimtól történjen ez meg. Kihúztam belőle az ujjaim és kinyitottam a kis fiókot, amely az ágy mellett volt elhelyezve. Elvigyorodtam, amikor kicsi, közepes és nagy mérető kondomot is találtam a fiókban. Végül a nagyért nyúltam és se perc alatt felgörgettem magamra a gumit.
- Kész vagy, baby? - kérdeztem halkan, amint elhelyezkedtem. Chanel bólintott, kezeivel közénk nyúlt aztán megmarkolta a férfiasságom és magába vezette azt.
Mindkettőnk száját egy hangos nyögés hagyta el, majd hangosan fújtam ki a levegőt és bekaptam Chanel alsó ajkát. Felnyöszörgött, én pedig mozogni kezdtem, amitől hangosabban nyögött és hátra hajtotta a fejét. Ajkaimat nyakára nyomtam, majd megszívtam a bőrét, és nem sokkal később pedig már egy gyönyörű lila folt éktelenkedett ott. Lenyúltam a combjaihoz, majd mindkettőbe belemarkolva felhúztam a lábait, majd megemelkedtem, előrébb hajoltam, így gyorsabban tudtam mozogni. Egymás szemeibe néztünk végig, ám nem sokáig bírta, mert felnyögött, amint érintettem a G –pontját és lehunyta a szemeit.
- Liam! – kiáltotta a nevem, én pedig végig csókoltam a torkát és szintén felnyögtem. Annyira közel voltam, annyira jó volt és annyira élveztem!
Kezei utat találtak a hajamba, beletúrt a barna tincsek közé, megszorította azokat, majd magához rántotta a fejem és megcsókolt. Egyszerre élveztünk el mindketten, lökéseim lelassultak, majd, mikor lecsengett a csodálatos érzés, Chanelre dőltem.
Hallgattam, milyen hevesen vert a szíve, és az enyém is hasonlóképpen lehetett. Ujjaimmal megtaláltam szőke hajának végét, majd azt kezdtem tekergetni, miközben csókot nyomtam a mellkasára.
- Nem szoktam ilyet mondani, de ez csodálatos volt Liam – motyogta halkan, mire mosolyogva felnéztem rá.
- Egyet kell, értsek babe – nyúltam fel az arcához és végig simítottam rajta, míg ő ragyogó szemeit rajtam jártatta, mosolya közben pedig szélesebb lett az arcán. Végül felemelkedtem, majd lágyan megcsókoltam. – Fogalmad sincs róla, milyen régóta megakarlak csókolni – suttogtam az ajkaiba.
- Neked sincs, hogy én milyen régóta megakarlak csókolni – mondta, én pedig elhúzódtam tőle pont annyira, hogy lássam az arcát.
- Áruld el! – mosolyogtam és hirtelen izgatottság fogott el. Vajon mióta sóvárog utánam?
- Nem – nevetett ki.
- Na – biggyesztettem le az alsó ajkamat, mire megcsókolt. – Mond el Chanel! Tudni akarom!
- Én is tudni akarom, hogy mikor akartál megcsókolni először – mosolygott, én pedig mérlegeltem a helyzetet, majd felsóhajtottam.
- Mikor a hotelben videojátékoztunk, és Niall elment – vallottam be, ő pedig mintha kicsit meglepődött volna. – Mi az? – fúrtam a fejemet a nyakába. – Nem hiszel nekem?
- De igen… Csak kicsit ledöbbentett. Elég régóta… Ahhoz képest, hogy barátnőd volt – mosolygott, én pedig kínosan felnevettem.
- És te? Áruld el!
- Ha hiszed, ha nem, én is akkor akartalak először megcsókolni.
- Hazugság! – kiáltottam fel, ő pedig felnevetett és vadul ingatni kezdte a fejét. – Ezer százalékig biztos vagyok benne, hogy már akkor megcsókoltál volna, miután részegen hazahoztál magadhoz.
- Nem hagytál más választást, mivel bealudtál és az utcán pedig nem akartalak hagyni!
- Fél álomban, részegen, mikor ágyba dugtál biztosan eljátszottál a gondolattal, hogy esetleg…
- Oké, nem tagadom, tényleg eljátszottam a gondolattal! – vallotta be, én pedig győztes vigyort villantottam.
- Azt hiszem, az mégsem lett volna olyan jó – gondoltam bele, mire neki ráncba szaladt a homloka és édesen nézett rám. Te jó ég!
- Miért nem? – kérdezte.
- Mert másnap reggel kiakadtam volna azon, hogy megcsaltam részegen a barátnőmet. Tudod, akkor még minden más volt a helyzet Sophiával.
- De már akkor is veszekedtetek. Hiszen azért mentél el inni.
- Igen ez igaz. De már nem emlékszem, mivel húzott fel. Mindegy, nem is lényeges. Szóval, szerencsénk, hogy nem fektettél meg akkor… - vigyorogtam, mire egy párnával a fejemre csapott, én pedig kuncogva bújtam el a takaró alá előle.
- Inkább folytasd – mondta mosolyogva.
- Mert akkor valószínűleg soha többé nem találkoztunk volna. És nem feküdnénk itt egymás karjaiban.
Ez őt is gondolkodásba repítette egy kis ideig, és még mindig rajta feküdve csendben merengtünk el mindketten. Bele sem akartam gondolni, hogy mi lett volna, ha így történt volna.

*

Telefon csörgésre ébredtem meg. Hunyorogva néztem körbe, hogy megtaláljam az üvöltő tárgyat, ami éppenséggel mellettünk hevert az éjjeli szekrényen. Ám Chanel megelőzött és utána nyúlt, mivel az ő telefonja volt. Mikorra a kezébe került a készülék, az elhallgatott, ő pedig lenémítva vissza rakta és vissza zuhant a mellkasomra. Átöleltem a vállát és a fejére nyomtam egy puszit, majd próbáltam vissza aludni, de lehetetlen kívánságnak bizonyult.
- Jó reggelt – motyogta mosolyogva, amint felpillantott rám, és én is elmosolyodtam.
- Jó reggelt – mormogtam. – Tudom, sajnálod, amiért felébresztettél, pedig nem is te voltál. Hanem valaki más – motyogtam kábán, noha ez egy halvány célzás volt arra, hogy árulja el, ki hívta.
Ehelyett hozzám bújt, kezét a mellkasomra helyezte és az ott lévő szőrrel játszott. Elmosolyodtam, majd lepillantottam az ujjaira, amik a mellkasomon köröztek.
- Chanel?
- Igen? – mormogta.
- Eljössz ma randizni velem? – kérdeztem mosolyogva, mire a fejét úgy fordította, hogy egymás szemeibe tudjunk nézni.
- Randizni? – vonta fel a szemöldökét vigyorogva.
- Randizni – bólintottam, ő pedig felkuncogott.
- Rendben, elmegyek veled randizni – válaszolt.
- Oké – vigyorogtam.
- Hányra jössz értem?
- Woah, kiakarsz dobni?
- Nem, csak gondoltam haza mész előtte készülődni, meg ilyenek.
- Bűzlök, vagy mi?
- Nem, Liam – nevetett. – Átöltözni. Meg belőni a séród – mosolygott.
- Oké, talán tényleg haza megyek felvenni valami mást és belőni a séróm – mosolyogtam, ő pedig felült.
- Hova megyünk?
- Ne siettess babe, még csak most jutott eszembe, hogy randizhatnánk. Részleteket még nem tudok. De ha tudnék is, nem árulnám el.
- Én csak azért kérdeztem, mert a nyilvánosan akarsz randizni? – kérdezte bizonytalanul, mire követtem a példáját és én is felültem.
- Dehogy babe. A beleegyezésed nélkül nem. És erről már amúgy is beszéltünk. Amíg nem vagy kész rá, addig nem mutatkozunk együtt az utcán – simogattam meg az arcát, ő pedig a tenyerembe hajtotta a fejét.
- Sajnálom Liam – suttogta.
- Semmit sem kell sajnálnod baby! Teljesen megértelek – mondtam, majd lassan megcsókoltam.

2 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot! ;)
    Imádtam!! ❤❤

    VálaszTörlés
  2. AH YAS
    AZ EGYIK LEGJOBB SEX SCENE AMIT VALAHA ÍRTAM LOL
    FURCSA MÓDON, IMÁDTAM. PEDIG NEM VAGYOK ODA A SAJÁT ÍRÁSOMÉRT, ÉS TUDOD. BUT OH WHALE.
    LANEL AZ MINDIG GYÓ. :3
    Ah, annyi kép ugrott be elém, amikor Chanel azon a pulton ült, Liam meg előtte. Annyi minden történhetett volna, but obvs vissza kellett menniük az ágyba. :D éS OMFG, randizni mennek. :3 Idk hova, mert ugyebár Chanel nem akar kimenni publikusan. ._. OH MAYBE ABBA A HÁZBA MENNEK. IDK. MAYBE. I HOPE SO. Remélem lesz sok ágy torna ott is vagy valami bili kiborul. :3 Személy szerint amúgy, hiányolom Damondékat. Like, elég régen volt már szerepük. :( MIKOR MEGY CHANEL RABOLNI MÁR VALAMIT? AHHHH. ÚGY OLVASNÉK EGY JÓ KIS RABLÓS RÉSZT. :3 Mikor mondjuk Liam mondja, hogy menjen el vele valahova, mondjuk kísérje el őt próbára vagy valami, de közben meg el kell majd mennie, hogy raboljanak vagy valami. :3 OH VAGY A BANDA MEHETNE TURNÉRA, ÉS AKKOR MINDEN HELYEN AHOVA MENNEK, LENNE EGY TERVE CHANEL BANDÁJÁNAK ÉS AKKOR MINDENHONNAN RABOLNÁNK ÉS MIVEL TÚLSÁGOSAN FELTŰNŐ LENNE, HOGY MINDIG ONNAN TŰNNEK EL DOLGOK, AHOL A ONE DIRECTION VAN, HOGY CHANEL EGY IDŐRE HAZAMENNE VAGY VALAMI. Mert I mean, hogy fog lebukni Chanel bandája, ha nem csinálnak mostanában semmit? :O
    But amúgy imádtam a részt lolz. :3 Várom a kövit. ^^

    ♥xx

    VálaszTörlés